Utgång och sliten..

Var ut med Jenny igår. Var ganska trevligt, men jag blev såklart förbannad på en massa nollor som också var ute!
Kom hem strax före två tror jag, har aldrig sovit så skönt som i natt, helt underbart!

Så ska jag strax iväg och jobba, men det ska nog gå bra. Jobbar bara 15 - 19. Sen blir det utgång ikväll med. Jag har inte så stor lust egentligen men men.. Det blir nog skoj bara vi kommer igång.

Idag kommer det säkert en massa tokiga skidåkare också. Blir knäpp på dem! Ska bli såå himla skönt på tisdag när de förmodligen har åkt hem igen!

Usch vad negativ jag låter... Men en mycket positiv sak som kommer hända är att papsen kommer hem på söndag! Var ju ett tag sen jag träffade honom, iallafall två månader.

Nu måste jag gå och fixa iordning mig, så jag är redo att jobba mina fyra timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0