Älskar Afrika <3

I söndags landade jag i Sverige igen. Härligt härligt att vara hemma.. Men hade inte haft något emot att få stanna några veckor till.
Har haft det helt underbart i Tanzania och jag rekomenderar verkligen alla som får chansen att ta den!
Tanzania är ju ett helt underbart land. Okej, något speciellt är det väl. Inte direkt som det vi är vana vid, men ändå..:)

Den tid jag har varit i sverige har jag i stort sett bara sovit. Behövdes efter den över 24 timmar långa resan hem. Men nu börjar det kännas som att jag är tillbaka på banan igen. Jobbar ju bara tre dagar denna vecka och sen är jag hemma och jobbar hos mamma hela nästa vecka. Kanske jag kan hinna med att se mina vänner lite också..:) hoppas hoppas.. har varit alldeles för lite med det på senaste tiden.*Skäms*
Hoppas på att kunna åtgälda det snarast möjligt.

Dags att jobba lite nu. Bilder från resan kommer inom kort.

Solen skiner :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0