Detta funkar ju inte

Känner mig som största svikaren i stan. Har blivit alldeles för lat för att sitta här och skriva.
Men det känns som att det har varit alldeles för mycket annat på sistonde.
Men nu är begravningen avklarad, och jag har kommit hem från farfar. Men åker ner på lördag igen.

Egentligen borde jag inte sitta här nu. Har ett skriftligt PM som ska vara klart till klockan 16 imorron. Men jag är så otroligt omotiverad så det finns inte. Men lär väl ta mig i kragen och försöka få ihop något vettigt.

Imorgon kommer iallafall mitt efterlängtade ipodfodral, som det har strulat.. Men hoppas på att allt är klart nu!
ipodfodral

Var ut igår.. Himla skoj faktiskt. Förfesten blev som vanligt en riktig skräll, utspillda drinkar, kraschade stolar och någon spya.. Men men, skoj var det allt. Sen så bjöd ju jag och Mike på en riktig show när vi började sjunga karaoke. Mattias var tillslut så less på mig att han stängde av. Den trevliga sångstunden resulterade i att jag knappt kunde prata under resten av kvällen.

Längtar så efter Sebastian som befinner sig i Kina just nu. Och inte nog med att jag varit ifrån honom en vecka så ska han åka direkt till England på tisdag och vara där en vecka också. Jobbigt!? Svar: JA!

Har idag insett hur konstig jag är. Men men, man kan inte alltid vara bäst!

Dags att sätta igång med skolarbetet. Varför skjuter jag ALLTID på saker och ting tills det är i sista sekund?

God natt alla godingar där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0