glad men arg

alltid delat humör i min vardag.. varför?
jag känner mig jätteglad idag, utan att veta varför.
samtidigt som jag är jättearg för att denna värld är så orättvis!

vill inte att de jag tycker om ska behöva lida och ha ont.
mår så dåligt av att behöva se det. orkar inte med det.
men man kan inte blunda för sanningen heller. tyvärr!

satte sprätt på en massa stålars igår, så det kan vara en anledning till denna lycka.
blev mest shopping på H&M, men även på Åhléns och Sko August.
härligt härligt när pengarna ryker.

dessa svarta linnebyxor kommer från HMlika så de här slappa capriprasselde här är lika som de svarta linnebyxorna, var så bra pris så jag passasde på. man kan ju aldrig ha för många linnebyxor. love them!slog äntligen till på ett par converse skor. vita! har saknat dem sen jag hade såna när jag var liten. älskade dem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0