Har en konstig känsla..

Jag hoppas att den känsla jag känner är helt fel...
Vill inte att det ska vara sant!!

Jobbat hos mamma denna vecka. En dag kvar.
Var ju invigning igår. Inte så himla mycket folk dock.
Desto mer idag. Är så trött så trött nu. Vet inte vart jag ska ta vägen.

Borde åka bort till Sebastian och hämta min klocka och mitt armband jag fått av farmor.
Men jag orkar verkligen inte!
Vill att Sebastian kommer hem nu. Längtar redan efter honom.
Ses om tio dagar baby.

Åker till Stockholm på måndag igen. Samma tåg som mamma, så det blir skoj!
Skönt att slippa åka själv. Hatar att åka tåg!

Mycket negativt idag. Sorry!
Vill ju uppfattas som en glad och trevlig tjej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej babe! Jag hoppas också att känslan är fel.. sånt där är aldrig kul. Du vet att du kan ringa när du vill.. Jag förösker sova, men usch kan inte.. Håller på att bli galen. Men du.. vi hörs imorn. Ville vara säga hej:) pussokram Jenny

2006-05-13 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0