information om min resa



Alla elefanterna är på väg någonstans, jag undrar fortfarande vart. :D



Denna gepard låg precis vid vägen när vi dånade fråm med jeepen. Inte ett dugg rädd för oss.



Jag har nog aldrig sett ett fulare djur än detta. Trodde aldrig att en hyena hade ett sånt tryne :D



En blåst struts helt själv i Ngorongoro kratern.



Såna här ska det tydligen vara gott om i Tanzania, men jag såg då inte många alls. Detta var nog den andra.



Alla vackra giraffer.



En elefant som just kännt lukten av oss, så vi fick lov att åka innan han skulle bli aggressiv och anfalla oss.



Dessa vackra lejon låg bara två meter från våran jeep. Helt otroligt stora och vackra!

Förstår ni kanske nu varför jag vill tillbaka!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0