Inget nytt att rapportera

Har varit på Lindex och jobbat hela dagen. Har haft så mycket att göra så jag hann knappt kika på klockan och längta till 17. Riktigt skön arbetsdag faktiskt. Visst, jag är rejält trött nu, men det är en skön trötthet. Inte en trötthet som beror på uttråkning.

Idag fick jag mina kläder som jag beställde från Asos. De fina sakerna jag beskrev häromdagen.
Var riktigt nöjd med dem faktiskt. Framförallt med klänningen.

Köpte ett par supersöta skor idag. Lika som kusins, men vadå!?

                           skor

                                                                        Är de inte söta så säg?!

                           mina söta skor

Dags för promenix med Jenny, var allt för länge sedan nu...):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0