Kul med så många läsare

Alltid lika skoj när jag på morgonen går in här för att kika om någon har läst det jag skrivit. Igår var en bra dag. Tack alla ni söta som är in och läser det jag skrivit. Skulle bli ännu gladare om jag fick en kommentar ibland också.

Imorgon åker jag hem igen. Flyger förmodligen. Ska snart ringa och höra hur det ser ut med platser. Känns som att det lätt är värt att flyga hem. 40 min med flygplan eller 4 timmar med tåg.. Hmm, snabbt övervägt så vinner lätt flyget.
Tycker i och för sig inte alls om dessa små plan som bara tar 20 pers. Men men, vad gör man inte då?! Det gäller att ha bra musik och en spännande tidning så att man inte tänker på att planet skakar och låter så bedrövligt!

Ska bli skönt att få vara hemma i ca nio dagar, jag ska ju jobba, men ändå. Kommer hinna med vännerna och Sebastian förmodligen. Får väl se vad det blir!?
Sen ska jag ju bara ner hit i en vecka till och sen är det dags för sommarlov. Härligt det känns atrt säga det: SOMMARLOV! Har ju inte haft det på någon sommar nu. Känns som en sån frihet att säga det.

Nej, dags att ta itu med dagens jobb kanske.
Försöker att uppdatera här lite senare idag.

Ha det fint och ta hand om varandra..

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag älskar att flyga (:

Tack så mycket att du gillar min blogg, blir så glad när folk uppskattar det trams jag skriver (: Det blir mycket bittert nuförtiden. Känner mig inte helt på topp! (:

2006-05-04 @ 13:17:14
URL: http://soho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0