ledig tisdag

Skönt att få vara hemma och bara vara ledig idag.
Ingenting planerat förrän strax efter 18 då jag ska träffa Sophie.

Tog en promenad hem från Sebastian i morse vid 9 tiden. Skönt att börja dagen med promenader.
Måste helt klart bli bättre på det. Jag mår så mkt bättre när jag rör på mig och får lite frisk luft.

Åt lite frukost och satte mig sedan i min lilla solstol på baksidan.

Den inte alltför sköna solstolen. Utsikten på baksidan.

Nu väntar jag bara på att solen ska komma till ramsidan så att jag kan ligga på min solsäng istället.. Så mkt skönare med den ju. Där finns det ju en mjuk madrass..

Har faktiskt gjort några situps idag också. Kändes att det var allt för länge sedan jag gjorde det. Måste ta tag i mitt liv nu!!

Så från och med nu är det morgonpromenader som gäller för Isabel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0