Lite smått irriterad!

Jaha, såklart blev inte mitt hår fixat igår. Daniella hade inte tid, som vanligt!
Men på ett sätt kan man säga att det var lite bra, för då hann jag upp på sjukhuset och besöka farmor.

Sen bar det av hem till farfar där jag äntligen fick äta min efterlängtade sushi (:
Efter sushin så for jag bort en sväng till Mattias och Emil. Åt lite godis med dem och var allmänt jobbig.

Fick för övrigt ett uppdrag av Mattias, skaffa en tjej åt honom. Kan ju inte vara så svårt, han är ju himla snäll och go!
Någon som är intresserad? Hör av dig isåfall!

Ikväll ska jag ju få åka hem också, jag hoppas verkligen att det finns någon liten plats över till mig på det minimala flygplanet som flyger upp till Mora!

Ska på 2 års kalas ikväll också. Emil, sötisen, fyller ju år! Hoppas bara att han orkar vara vaken tills jag kommer... Älskar verkligen den ungen. Sötare får man ju leta efter!
Lär ju försöka hinna ut o shoppa ngt till honom o hans systrar.. Om jag hinner.. Hmm, kanske blir lite tajt med tid!

Jaja, kanske ska skicka lite mejl så jag får tid över..

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0