Rapport från lördagkväll

Var inte direkt sugen på utgång efter denna veckans jobb.
Har varit helt slut varenda kväll.
Men fattade tillslut ett beslut om att jag skulle gå ut med mina underbara vänner..

                                                               Förfesten var hos goa Micke

                        party
           
                        Hela ligan samlade. Marcus, Johan, Johan, Jenny, Jonas, Jag, Sara,
                        Johanna och Micke. Peter saknas på bilden, då vi inte hade någon annan
                        som ville vara fotograf.


                        djup diskussion

                        Jag håller på och förklarar något väldigt intressant för Sara och Johanna.

                        Peter och Jenny

                        Så här glad är Jenny över att det blev fest tillslut. Peter var inte alltför glad
                        över att behöva gå upp och jobba morgonen efter.

                        Sara

                        Idol nästa eller vad?! Sara är nöjd över att få köra några gamla godingar
                        på karaeokemaskinen. Vi andra var inte lika nöjda. (: Micke tittar på.

                        Micke o Johan

                                                         Micke och Johan såg ut att ha trevligt. 

                        jag johanna o sara

                        Jag vet att min mun går i ett.. Men Johanna verkar iallafall orka lyssna på
                        mig. Sara verkar sitta och fundera på sitt.


Japp, det var en kort sammanfattning av gårdagen. Jag är helnöjd med den.
Jobbigt bara att den skulle sluta så sent. Men men, det kostar som sagt att ligga på topp!

Har legat i sängen hela dagen. Gick upp strax efter 14. Tog en frukost med Jenny vid 16 på glasskiosken.
Smarrigt! Sen drog jag och Jenny hem till mig och flummade framför datorn. (:
Tack för det Jenny! (;

Är hemma i två dagar till.
Far på onsdagmorgon.
Hör av er om ni har tid att ses.
Pussokram, vi kanske ses på stan.

Kommentarer
Postat av: Anna Bength

du verkar ha haft roligt =) krama

2006-05-14 @ 22:59:56
URL: http://annabength.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0