Shopping

Då har jag nyss avslutat min lunch med lillian, blev en skaldjurssallad till lunch idag. Jag som hade köpt sushi, men såklart glömmer världens mest glömska människa (jag) den i farfars kyl.. Så himla typiskt! Blir så himla irriterad på mig själv..

Så nu sitter jag här mätt och belåten... Eller inte! Förstår inte, men sen jag kom hem från Tanzania så har jag mått dåligt så fortjag svalt sista tuggan av min mat. Riktigt jobbigt! Men men, bara att gilla läget.
Har betällt lite saker från asos idag.

 tröja

Gjorde ett riktigt fynd med denna mysiga tröja, kommer inte ihåg vad den kostade men billig var den allt.. :)

halsband

Samma med detta halsband. Tänkte att det kunde vara lite roligt till jeans och skjorta bara.. Typ 70 spänn. Lika med gratis ju!

scarves

Köpte även denna scarfen. Men i rött. Lika som Nicole Richie har.. Hur kaxig som helst ju. I like!

Lyssnar nu på min nya favorit  = Maria Mena.
Hon har hur sköna låtar som helst. Är helt såld på dem!

Kommentarer
Postat av: Anna

Halsbandet var ju jättefint :)

2006-05-04 @ 21:37:56
URL: http://bumbianna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0