Sol sol sol

Var ut i solen en sväng på lunchen. härligt härligt!
Blir så glad när solen skiner.
Men kan lova om någon månad är jag så otroligt less så jag bara vill stänga in mig.

Snart ska jag följa med lillian ut på uppdrag. Vi beslöt oss för att gå istället för att tränga in oss i den sunkiga tunnelbanevagnen.
Förstår inte stockholmarna, de stressar som tokar för att hinna med sina tåg, men vadå? Det kommer ju nya hela tiden. Lite skillnad mot hemma, där får du MINST vänta i en timme på nästa tåg. Men ingen är särskillt stressad för det. (:

Nog tjatat om det!
Hoppas bara på att jag får plats på flyget. Tänkte att jag skulle ringa och höra så sent som möjligt. Måste måste måste få plats! Ska ju trots allt på superviktigt två-årskalas ikväll.. (:

Shoppade såklart lite idag med.. Köpte detta supersöta fodral till min älskade ipod. Den måste ju också få vara lite fin nu till våren.. (:

ipodfodral

Håll med om att den är otroligt läcker.. Kanske jag kan hålla lite bättre ordning på den också..(:

Nej, dags att gå ut på superviktiga/hemliga uppdrag nu.. (:

Nej, jag är inte bitter på alla stackare som MÅSTE vara ute i solen idag.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0