Tack för idag!

Slut för idag!

Jag som hade hoppats på att få kila bort till Daniellas skola och få mitt hår fixat, men hon hör ju aldrig av sig.. :(
Hade verkligen behövt det idag. Ser ut som en riskvast i huvudet ju..
Men men, hon har väl tydligen inte tid med det då... typiskt!

Isåfall får jag väl åka till uppsala och dryga mig med någon liten människa som kan offra lite av sin dyrbara tid..:)

Varför kan inte människan ringa och tala om att hon kan fixa håret... !?

Den som har tid o lust imorron kan ju kika in o se hur det gick för mig med mitt hår..:)

Ha en trevlig torsdagskväll!

Och Emmy, grattis till lägenheten! You rule, girl!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Thank´s bejbi! Det blir kanon... och vilka kalajs vi kan ha vännen! Du och jag tjejen, du och jag! =)

2006-05-05 @ 08:56:48
Postat av: Emelie

Å du, hur gick det med håret? Är det fixat? Lägg in bild vettja.. nyfiken på hur det vart! Puss!

2006-05-05 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0