Ångest!

Ångest, ångest, ångest...
Det är det minsta jag har just nu.

Blir så otroligt irriterad på mig själv att jag har typ noll självdisiplin.
Varför kan inte jag vara duktig och träna regelbundet, gå ut på morgonpromenader innan frukost (oavsett tid på morgonen), avstå allt som innehåller mer än 10% S-O-C-K-E-R osv?
Nejdå, Isabel kan inte klara av någonting av det där i mer än typ tre dagar i sträck.
Om det är något jag verkligen behöver så är det att ha en egen Pt och en kostexpert som säger åt mig vad och när jag ska äta. Hela dagarna!

Hade ju tänkt att jag åtminstonde skulle köra ett pilatespass ikväll, men nejdå..
Eller jag kanske ska ta och imponera på alla er läsare och gå och köra det nu, bara för att... (:
Ja, det ska jag tametusan!

Tack för stödet.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0