Ny frisyr... igen

Jaha, då har jag varit hos Lotta idag och fått håret fixat.
Blev inte riktigt som jag ville.
Jag ville ha mycket blonda slingor, men fick bara några få.
Lotta vågade inte göra fler och ljusare med tanke på mitt hårs kvalité
Men hon LOVADE att jag skulle få komma tillbaka i Januari och göra mycket blonda slingor.
Jag längtar som en tok tills dess kan jag lova!

Nu vill jag bara skruva fram tiden till Januari!!!
Jag tycker att vi gott och väl kan hoppa över December.
Men vi kan ta julklapparna ändå.. (:

Har inte gjort så mycket mer än varit där idag.
Legat i min säng och segat en massa sen bara.

Har även brutit mitt GI-mönster.
Fick lov att köpa en stor godispåse idag, men det var inte så gott.
Kändes skönt att kunna konstatera det.

Imorgon åker jag med min familj ner till Uppsala.
Vi ska hälsa på farfar. Ska bli trevligt.
Drygt bara att jag och Joel får lov att sova hos farfar, bara för att mamma och pappa ska bo i vår lägenhet.
Men men, vi får iallafall lite betalt för att göra det, så det kan ju vara värt det.

Så p g a att jag kommer att vara i storstan så blir det inte uppdaterat här under helgen.
Jag hoppas att ni kan ha överseende med det.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0