Nyss hemkommen

Då har jag nyss kommit hem från en lång sväng på stan och simhallen.
Är helt slut efter simningen, märks ingentning av att jag har tävlat på elitnivå i simning i flera år, men det var ju trots allt längesen nu. Orkade iallafall simma 1 km, var ju under tidspress eftersom jag skulle träffa Sara och Hugo när jag var klar. Känns skönt nu att jag tvingade mig igenom 40 j*la längder, gissa om jag svor  inombords?!

När jag sen träffade på Sara och Hugo så var jag helt mör i kroppen, skulle lyfta upp Hugo och jag kan lov att jag är helt hundra på att han har gått upp typ 10 kg på en vecka(: Men egentligen var det nog bara mjölksyra i mina armar.. (:

Efter lunch med Sara så ilade jag iväg till Synsam för koll av mina ögon. Hade lite fel på dem, men vet ej om jag ska investera i ett par glasögon eller ej...

Shopping hos mamma och sedan en vända på stan med henne. Sitter här nu, helt utslagen och guvar mig för att åka iväg på 5 - års kalas hos Emma. Det kommer ju bara bli en massa bus och jag känner mig inte ett dugg peppad för det. Men men, bara att bita ihop. Sen bär det av hemmåt för att renskriva en uppsats i engelska och försöka hitta på något som jag ska prata om på engelska i 10 minuter inför klassen, trist som fan!

Nej, lär äta något så jag blir lite glad.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0