Oj oj oj...

Shit vad jag är imponerad av mig själv..

Jag, som är värdelös och helt ointresserad av allt vad engelska heter, har nyss lyckats skriva ihop en uppsats på ett helt A4 (dataskrivet såklart!) om mina upplevelser i Tanzania.
Jag känner mig så otroligt stolt. Sen att jag har en massa grammatiska fel och så det vet jag ju, men jag kan lova att vem som än läser denna uppsats fattar vad jag vill få fram, och det känns bra!!
Jag har helt själv lyckats stärka mitt självförtroende när det gäller det engelska språket som jag absolut inte gillar!
Vad sägs om det??

Nej, nu ska (lilla?) Isabel krypa ner i sängen och läsa den väldigt läsvärda bok jag köpte förra veckan och tänka på att snart snart snart kommer Seb hem till mig! Skönt att slippa sova själv en natt till, även om han kommer så sent som vid 2 tiden.. Vad gör man inte!?

Tack för mig och God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra jobbat tjejen! Här är en till som inte tycker om engelska. Jag tror mig veta att jag aldrig skulle fixa att skriva ens en rad på ett A4 papper. =)

2006-11-13 @ 10:09:17
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0