Personlig Coaching

Imorgon ska jag och få min allra första personliga coaching.
Jag är faktiskt lite spänd på att se vad det är och vad det kan ge mig.
Det känns schysst att få åka på sånt, skolan betalar ju.. (:

Idag var det som sagt lunch med kusin vitamin.. (:
Blev en egen komponerad GI tacotallrik... Smarrigt värre!
Sen så blev det en massa skvaller såklart.

Veromoda, JC och Lindex var tre självklara besök för vår lilla trip.

Blev faktiskt lite nytt idag.
1 Mascara från Loreal
1 Supersöt sminkväska
1 Rosa BH
1 par rosa hipster trosor
1 Beige BH (som jag är något osäker på)
1 par beige hipster trosor (även osäker på dessa)
1 Grå ullkofta, modell längre (kanske i tightaste laget, ska fundera lite på den...)

Så nu har jag inte mycket pengar kvar att spendera denna månad.
Fick lov att betala 800:- i restskatt idag också, j*la skitsamhälle!
Och jag som ska dra med Seb till Borlänge och Kupolen imorron för att försöka införskaffa lite julklappar i god tid!

Nu hoppas jag att mitt kostupplägg är på väg åt rätt håll.. Har mått så otroligt dåligt hela dagen idag. Värre än någon annan dag sedan detta körde igång. Höll t o m på att svimma av allt illamående..  ):
Men "That´s life!"

Kommentarer
Postat av: Anna Bength

hahahahahahaha du är så tok rolig!!! lycka till med anti.socker kampanjen =P puss å hej

2006-11-14 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0