Rapport från lördagen

Gårdagen var en trevlig dag.

Sov till 7.30, sen vaknade jag och var klarvaken.
Gick upp och myste med familjen och farfar.

Blev sedan en skön promenad i det kalla vädret.
Skönt att rensa alla tankar lite.
Älskar att gå nere vid Siljans strand och bara vara.

Hem och tog en lååång skön dusch.
Fixade till mig och ringde ner till Moshen och beställde en specialpizza.
Smarrigt värre.

Sen bar det av bort till Emelie och födelsedagsfirande, Joels födelsedag.

alla

Killarna...

26858-148

.... och tjejerna!

26858-149

Jag och Emmy.. (:

26858-150

Lite smått bråk om godis.. (:

Trevligt hos Emmy och Joel. Trevligt folk och trevligt i glasen.
Vid 23.30 gick vi ner till stugan, men där var det såklart full.
Bara en massa småglin tyvärr. Men då har man ju inget där att göra (:
Gick vidare till Lilla krogen där jag stannade i ca 20 minuter, sen beslöt jag mig för att gå hem.
Skönt att komma i säng relativt tidigt.

Lätt att vakna i morse kan jag lova.
Var bara upp och hoppa, sätta igång och städade inför lillebrors kalas.
Vid 14 invaderade hela tjocka släkten.
Söta Elin, Emma och Emil kom såklart och det blev en massa bus.. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0