Shit, brunett!

Jaha, då var man brunett igen då.. /: Vet ej om jag gillar detta.
Skulle färga om mitt hår och göra nya slingor idag med ett sånt där 2-i-1 pack.
När jag hade i själva grundfärgen så blev håret helt grått. Och tro mig, jag överdriver ej denna gång!
Så jag fick ju världens panik och rotade bland mammas alla hårfärger och sökte efter en färg med röda pigment och som tur är, eller som jag hade räknat med eftersom mamma har lite rött i sitt hår, så hittade jag en kastanjfärg.. Slängde i den i håret och nu sitter jag här med brunt-rött hår.
Vet inte riktigt hur det känns egentligen. Vill ju vara blond. Men om jag bleker mitt hår nu så kan jag LOVA att det kommer gå av. Och hur skoj känns det då? Svar: Inte ett dugg!

Lite bilder på hur jag ser ut nu. Ni får ha lite överseende med min hemska min..
Vet ju som sagt inte hur jag känner mig.. (:

26858-152

Min otroligt vackra min, med mitt otroligt (vackra?) hår.. (: Trött och besviken(?)

26858-151

Mitt hår ur en annan vinkel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0