Simhallen

Nyss vaknat av att en otroligt retsam Sebastian jävlas med mig..
Jag kan inte förstå hur det kan vara så himla roligt att jävlas med mig, okej att jag är helt borta på morgonen, men det kan ju inte vara så skoj att jag blir så otroligt förbannad!?

Ska väl slänga i mig lite frukost och pallra mig ner till simhallen för att simma några km.
Är lite orolig bara att jag inte ska orka med det, har ju inte varit och simma på år och dar, men men, så länge jag tar mig framåt och inte drunknar så är det ju lugnt.

Blev sent igår, för en gångs skull så ska Sebastian pyssla  med allt mellan himmel och jord innan han kan gå till sängs, blir man irriterad eller när man är toktrött?! Jag kan lova att det blir tidigt sänggående ikväll.. (:

Nej, frukost time! (:

Älskar Smoothie..

Kommentarer
Postat av: Anna Bength

aaaaaaaaaaaa du är så jäkla rolig :P och rolig video =) och SNYGG är du!!! ha så sköj i sängen med sebastian då :P hej hej

2006-11-30 @ 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0