Skönt så skönt....

Kan lova att det är riktigt skönt att bara ha två dagar/vecka som jag måste befinna mig i skolan.
Jag kan ju då hinna med så mycket annat de andra dagarna, som idag t e x då jag ska ta en lunch med min kära kusin... (: Jag har ju tjatat om att jag har saknat henne sååå. Är riktigt skönt att hon ska vara hemma i ett bra tag nu så kanske vi kan umgås lite..(:

Seb kom ju som sagt hem i natt... Gissa om jag var trött när han ringde och bad mig kasta ner nyckeln vid 2.30 i natt... Fattade ingenting av vad han sa sen.. Var mest bara sur och otrevligt som jag brukar vara när någon/något väcker mig när jag är på tok för trött.

Ikväll ska jag försöka åtgärda det genom att gå på bio med min sötnos, utan att få äta chips/godis/popcorn, med tanke på att jag nu slaviskt äter efter GI-Metodens första fas, då alla kolhydrater skall uteslutas i ca två veckor. Fattar ni, TVÅ VECKOR!!! Jag mår skit av detta. Är konstant illamående pga att min kropp verkligen behöver socker, tror den iallafall. Jag drömmer konstant om att jag har en jättegodispåse som jag trycker i mig. Hur gott som helst. Men men, jag har iallafall blivit lovad av Seb att han ska köpa en jättestor godispåse till mig den 24/11ICA Siljan (som jag har konstaterat har det helt klart bästa plockgodiset i hela Mora.) Jag vet, noll diciplin, men vadåda?

Nej, nu lär jag hitta på något att göra, mår sådär fruktansvärt illa igen.. ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0