Skönt!

Nu känns det redan mycket bättre.
Har just avverkat ett pilatespass.. Good!

Så var det bara att hålla i detta igen då.
Kommer ju inte funka imorron då hela dagen är fullspäckad.
Går ju inte att utöva pilates i min lilla lägenhet i Uppsala där jag
ska spendera natten mellan torsdag och fredag.

Fredageftermiddag får det väl bli ett pilatespass då.
Som att jag kommer palla att göra det då när hela familjen är hemma + farfar.

Men men, får ta tag i det under helgen.
Sebastian kommer ju vara borta i två veckor nu så då kan jag passa på
 att pyssla om mig själv.
Ska verkligen försöka att undvika socker. Mår ju inte bra av skiten!

26858-146

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejja Isabel!! Vad duktig du är!

2006-11-01 @ 20:52:23
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0