Sorry...

Nu var det så där längesen igen.
Förlåt.
Har inte suttit vid datorn på alltför länge... ):

Jag har haft så otroligt mycket svåra läxor i skolan...  Tycker verkligen inte om engelska! Som tur är så är det bara två dagar kvar nu. Sen så är det nästan jullov! Något som jag verkligen ser fram emot. Nog för att det mest är jobb som gäller för mig då, men det är ju alltid skönt när lönen kommer..

Igår var jag på Bilsportgalan, i Älvsjö. Riktigt trevlig tillställning.. Massor av god mat och prisutdelningar.
Sebastian fick pris för årets racing junior. (: Sen vid 24-tiden så entrade Lena PH scenen. Stannade bara två låtar då jag hade fått så ont i huvudet av att försöka spana upp på scenen hela kvällen. (Tror att mina ögon behöver en grundligkontroll.). Gick upp på hotellrummet och la mig, kunde till slut inte röra på mig p g a den hemska värken. Hatar detta! Men som tur var så var sängen underbart mjuk och skön så jag har sovit som en prinsessa hela natten, trots att Seb väckte mig vid 4 och försökte lura i mig att klockan redan var 10. Fräckis där!

Håller nu på och möblerar om på mitt rum, det jobbiga är ju att jag aldrig blir klar, finns ju så mycket annat jag hellre vill göra.. (: Nej, lär försöka göra ett ryck nu.

Ha en trevlig söndagskväll nu allihopa. För det ska jag ha.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0