Tack och tack!

Shit vad två små ord kan lyfta en hel dag..
Du är underbar Therese, det vet du va!?
Var lite smått irriterad när jag loggade in här nyss,
men när någon skriver så fint så kan man inte annat än att smälta.. (:

Är lite kluven just nu.
Åker med Sebastian till Stockholm på  50-årskalas imorgon,
Sebastian vill att jag stannar i lägenheten i Uppsala med honom.
Men jag vet ej om jag kan missa skolan på fredag.
Det är ju genomgång för examensarbetet.. Hmm..
Men om jag inte stannar i Uppsala så får jag ju inte träffa Sebastian på lite mer än två veckor.


  ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Efter lite övervägande med Elin så kom vi fram till att det inte är hela världen om jag missar lektionen på fredag. Det ska ju tydligen bara vara ca en timme. Så det känns mer givande att spendera tid med Sebastian.

Kommentarer
Postat av: Therese

DU är underbar tjejen! Kommer du hit måste vi ju träffas, eller hur? Kram!

2006-11-01 @ 22:37:16
URL: http://kelekia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0