Trött och förbannad!

Usch, nu är jag arg!
När  jag väl ska gå ut på msn för att prata med mina kära vänner så går såklart inte det..
Eller jag kan ju se vilka som är online o så, men det går inte att leverera det jag skriver.
Skitprogram! (Jag vet att jag är otroligt omogen som håller på såhär, men vadå?)

Nu tror jag att jag har kommit över det värsta illamåendet.
Nu är jag istället konstant trött, sover vart jag än är och vad jag än gör.
Drygt!
Tur att det inte bara är jag som har det såhär, Jenny. (:

Imorgon händer det förmodligen grejer.. (:
Är så himla spänd på att se vad som hända skall...
Lovar att om det som ska hända blir positivt så ska jag berätta om det här för er.
Annars glömmer vi det bara..

Har en massa engelska uppgifter att göra till fredag nu, orkar inte.
Less, vill bara sova!

Uppsala hägrar nu.
Skoj att komma ner och få träffa Tess lite.
Längesen nu känns det  som.

Lär dra iväg till Ica nu och handla åt papsen så att det blir någon middag idag.. ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0