Två dagar...

... som brunett. Vet inte riktigt hur det känns..
Inte så bra tror jag. Det ska bli riktigt spännande och se vad Seb säger när han får se det  "nya" håret. (:

En sak jag inte förstår med folk är att de säger: "Åh, har du färgat håret?" De är väl klart att de ser att jag har, om jag ena dagen är kritvit i håret och nästa mörkbrun. Vad tänker folk med egentligen!? Det är nästan så att jag har lust att svara att håret var så här när jag vaknade i morse. Tro vad folk skulle säga då?

I helgen kommer söta kusin-vitamin hem också. Ska bli så otroligt skoj att träffa henne. Har ju inte sett henne sen jag var upp i Ö-vik i september. Längtar!

26858-153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0