Usch och fy!

Fan vad jag hatar engelska!
Håller på och skriver om en uppsats som inte var helt okej enligt min lärare, men det går inget vidare!
Tycker inte om detta. Tack och lov att det är sista dagen imorron...
Men sen så lär jag ju förbereda mig för att prata i 10 min inför hela klassen om något som har med utbildningen att göra, och jag har såklart inte en susning om vad jag ska prata om... ): Okej om det hade varit på svenska, inte ett dugg problem, men nu är det ju så att det är på engelska!?!
Vad ska jag ta mig till? Kommer knappast att få godkänt! ): Varför ska man behöva kunna engelska? Kan inte alla i världen lära sig svenska istället? Eller så får man väl anlita en tolk om man någon gång behöver prata med en engelsktalande människa... (: (Jag hoppas att ni som läser detta förstår att jag är en aning ironisk?!)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hannah

english is fun!

2006-11-30 @ 20:18:04
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag håller med du! Engelska är ett konstigt språk, som alla andra språk.. ja, utom svenska då förstås!

2006-11-30 @ 21:43:14
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0