Då så...

Nu har jag förmodligen jobbat klart på Lindex i Gränby för denna gång..
Delade känslor..
Skönt på ett sätt, det har varit några väldigt långa dagar ibland, men himla skoj med variation från butiken hemma och alla söta medarbetare. Och framförallt så kommer det ju in lite extra pengar på kontot den 25/11.
Härligt härligt!

Sitter här nu och väntar på att Tess ska komma förbi och ta några cider med mig, mysigt värre..
Vi har jämt så trevligt ihop, vännen! (:

Imorgon ska jag ut på jakt åt söta kusin vitamin... Ska hitta en svart cape.
Får se om jag kan hitta på någon, får ju hoppas på det bästa.
Hade så otroligt gärna velat åka upp till henne, saknar och behöver henne! ♥

Nej, kanske ska gå iväg till ICA och köpa lite chips och dipp, gott att ha till cidern.

Ha en trevlig lördagkväll alla söta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0