Imorgon..

Imorgon flyger jag till England för att hälsa på Sebastian!

Först blir det en tripp till skolan.
Vi har tydligen något himla klassmöte som det kan vara bra att vara med på..

Sen bär det av till Uppsala.
Byta bil med Trogen och sedan äta med Therese.
Hoppas även på en tripp på stan.
Ska kolla in en jacka åt världens sötaste Hugo.
Hälsa på farfar ska också hinnas med..

Nästa anhalt blir sedan Västerås flygplats.
Där ska jag sedan ta ett kvällsplan till Luton där Sebastian väntar.

Känns som att morgondagen kommer blir en otroligt lång dag.
Börjar min färd i Mora kl 08.00 och avslutar den i England vid 00.30 tiden
(plus bilfärd till hotell)

Så som ni förstår så kommer jag inte ha tid att uppdatera här.
Ska försöka hinna med det i helgen som kommer, jobbar dock på lördag, men ändå.

Ha det så gott allihop!

Med tanke på att jag har väldigt många besökare/dag så tycker jag och förväntar mig att jag har en hel drös med komentarer när jag kommer hem.. Okej?!

Kommentarer
Postat av: Therese

okej då, men jag räknar med att få kommentarer av dig ibland också ;) Hör av dig imorgon så fixar vi lite käk. Kramar!

2006-10-16 @ 22:29:39
URL: http://kelekia.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hoppas du får toppen skoj i England! Puss på nosen!

2006-10-17 @ 10:27:34
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0