Jag förstår inte...

... Kan du förklara för mig?

Ibland kan jag bli så otroligt less på att man tror att man har personer man tror att man kan lita på.
Och sen så visar det sig att de har gjort saker som man aldrig skulle kunna tro.
Men det är ju bra att det kommer fram, om än i onyktert tillstånd.

Nu vet jag definitivt vem jag inte tänker söka upp nästa gång jag hör att den personen finns i närheten.
Det känns faktiskt rikitgt fint.
Dissa rejält! (:

Skönt att veta vilka som är ens riktiga vänner och vilka man inte ska släppa in allt för mycket i livet.
Tack!
Nu behöver jag inte fundera mer på dessa människor.

Kommentarer
Postat av: Anna Bength

vad äre som har hänt??.... puss

2006-10-12 @ 11:25:58
Postat av: Isabel

Äsch,inget särskillt anna.. Är bara lite besviken. Blir snart bra!

2006-10-12 @ 11:42:08
URL: http://isabeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0