Nu ska det minsann bli bättring..

Så är min tid i Uppsala över för denna gång, men tänk vad skoj vi har haft.
Vi tog en liten avskedsfest förra onsdagen.
Jag, Therese, Cicci och Sara

Det blev en skojig förfest med lite Våghals och trvligt sällskap.
Sen bar det av till Fellini och sedan även ett besök på Se7en.
26858-124

Fyra glada och förväntansfulla flickor en helt vanlig onsdagskväll..
Therese, Cicci, Sara och Jag


26858-123

Therese

26858-122

Cicci posar

En trip till England har jag ju hunnit med nu i veckan.
Spännande ditresa kan jag tala om.

Åkte i tisdags först till skolan till ett möte, som enligt mig, inte gav ett skit.
Vid 11-tiden bar det av söderut till Uppsala.
Shopping med Therese, och en sväng till Oscar.
"Jackletande" till Hugo, över hela stan!
Middag hos farfar.
In i bilen och på väg till Västerås och flygplatsen.
Väl där, incheckad och klar i god tid, så meddelas att planet var 1timme och 45 minuter försenat.
Skoj att få reda på att planet kommer lyfta 23.45...? ICKE!!
Väl 23.15 så fick vi kliva ombord på planet.
Fick uppleva tidernas snabbaste säkerhetskontroll, max två minuter...
Som tur var så var det otroligt lite folk på planet, så jag kunde ha ett helt säte för mig själv.
Så jag kunde sova en sväng så att jag inte skulle vara alltför otrevligt vid landning.
Vaknade till en timme före landning och får rapport om att vi inte kommer landa på London Luton som vanligt, de har nämligen stängt. Så vi får så snällt finna oss i att landa på London Stansted.
Jobbigt med tanke på att Sebastian står påLuton och väntar.
Snäll som han är så kör han som en tok och kommer 30 minuter senare och hämtar upp en
dödstrött Isabel. Tack!
Sen var det bara två timmar till hotellet vi bokat. Var framme där och kröp till sängs vid 3.30 - 4.00.
Slocknade på en gång, konstigt?!

26858-125

Sebastian

26858-126

Sagoslott..

Dag två, onsdag, så hade vi tänkt åka och shoppa då vi plötsligt såg detta otroliga SAGOSLOTT.
Som tur var så hade de stängt för säsongen, så vi fick snällt åka vidare.
Då hittar vi världens outletstad.
Hur många affärer som helst.
Med en massa fina kläder.
Det började såklart bränna i plånboken på en gång, så det var lika bra att sätta igång.
Jag tror aldrig att jag har hunnit med så mycket affärer på så kort tid, någonsin!

Mina investeringar blev iallafall en jättefin svart klänning, en svart sjal, svarta lacosteskor,
julklapp till Hugo och en massa belgisk choklad.

                     
Klänningen                   Lacosteskorna               Hugos julklapp

Nej, nu ska jag plocka ihop lite här och kika klart på F1.
Jag håller alla tummar jag har för Fernando Alonso!


26858-131

Riktig goding... (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0