Riktigt trevlig dag..

Idag har hela dagen spenderats i skolan.
Har haft en riktigt givande dag med ledarskap.
Tro det eller ej..
Vi har en riktigt bra lärare där, Birgitta Sjöde Sandy.
Önskar att jag redan förre terminen hade kunnat inse hur himla duktig och bra hon är.
En dag kvar i skolan denna vecka. (:
Känns ganska skönt faktiskt.

Resten av veckan ska spenderas med vännerna och kanske lite med ....?(:
Fredagen ska ägnas åt lillebror, då han fyller 17 år!


Världens finaste lillebror

Saknar min pingla så otroligt mycket...
Önskar att jag hade kunnat  vara hos dig nu gumman och stöttat dig.. (:


Pinglan och hennes prins

Finns många till som jag saknar, men speciellt en och det är Jenny!!
Bara att slå en signal om du har lust att hitta på något gumman..


Peter och Jenny i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0