Tidig lördagsmorgon..

Usch, inte vanligt att jag vaknar så här tidigt, av mig själv, så det är väl lika bra att stiga upp då..  ;)
Har redan hunnit med att göra lite pilates och nu sitter jag här och väntar på att Konsum ska öppna så jag kan köpa flingor.
Kände på mig att jag hade missat något igårkväll när jag var och handlade.

Shit att jag var trött efter jobbet igår då.
Orkade precis gå och handla lite middag och sen la jag mig framför tv:n.
Kröp till sängs vid 22.
Skönt skönt!

Ikväll ska vi ju ut också, som det känns nu är jag inte ett dugg motiverad.
Min kropp bara värker och jag är helt slut.
Men men, hoppas att det går över.
Vi brukar ju få det så trevligt när vi går ut, eller hur Tess? (;
Annars kanske vi kan ta en myskväll hemma med lite vin och snacks?

Idag är sista dagen som jag har tider på jobbet.
Men jag hoppas att det dyker upp lite tider till nästa vecka också.
Något som stör mig är att sista bussen hem från jobbet går 18.00.
Jag hinner ju inte med den, jobbar ju 11-18.
Jobbigt för dem som jobbar till 20.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0