Tidigt sänggående..

Usch vilken otroligt lång dag det har varit idag. Särskillt eftersom jag har varit så otroligt seg.
Så jag har beslutat att krypa till sängs redan. Det känns som att klockan är betydligt mer än vad den är, och alla vet ju varför..
Men det hade varit riktigt mysigt att krypa ner i sängen så här tidigt och veta att jag får sova jättelänge. Blir ju faktiskt inte allt för ofta, tyvärr. Hade kanske varit härligt att ha en spännande bok med sig i sängen också. Annars blir jag ju så ensam. Jag har nämligen märkt att de kvällar jag läser en bok innan jag somnar så sover jag betydligt bättre än de kvällar jag ligger och blänger på "dumburken" i flera, flera timmar..
Det jobbiga är att jag är fullt medveten om att jag har en stor väska att packa upp från gårdagen, det bästa hade ju varit om jag tog itu med den just nu, istället för att skriva en massa blaj här. Men orka! Roligare att sitta här och dryga med Jenny.

Har iallafall temporärt löst mitt mobilbekymmer. Jag har tvingat min käre far att endast använda sin tjänstemobil så jag kan använda hans privata... Ringde comviq ganska nyss för att beställa ett nytt simkort, men då var det redan på väg ett nytt kort till mig.. Duktiga människor där på comviq. Det ska de ha cred för.

Sovdags!!
God natt...

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman! Hoppas att det är bättre nu och att du har ändrat dig angående att gå ut i uppsala. älskar dig. det vet du va? kram! ps. bloggen är uppdaterad :)

2006-10-30 @ 13:43:04
URL: http://kelekia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0