Härliga lördag...

Idag kom pappa hem så nu är hela familjen hemma. Vet inte när vi var det sist? Så himla mysigt underbart! I Love My Family.. Jobbat idag, 8.30 - 14.15. Ganska skoj, mycket folk. Vissa jag ser dagligen medan andra var riktigt otippade. Fick besked om praktikplats i går. Ska nog vara på Andersons igen. Trivdes fint där så. Skönt att jag kan bo i lägenheten också. Tro vad Isabel ska pyssla med ikväll då? Ska först och främst på middag på Clara´s med familjen, men sen vet jag inte alls. Har i och för sig fått en massa erbjudanden om olika fester, men känner verklkigen inte för utgång ikväll. I värsta fall får jag väl plocka fram skolböckerna och plugga på inför tentan nästa vecka. Har ju liksom inte ens öppnat min böcker än. Någon förvånad? Längtar till slutet av denna skolvecka. Ska ju åka till Älskade Uppsala då. Jenny och Annika kommer ju också. Så underbart kan jag lova!(: Vill träffa alla goa vänner jag har där nere också.. Nej, lär packa upp min packning från Sophie(Ö-vik) nu. Ser ut som fan med alla kläder utrivna ur väskan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0