Hoppsan!

Nu var det otroligt längesedan jag skrev någonting här. Beklagar!
Det var ju meningen att jag skulle ta en massa bilder i Grekland också. Jag tror att det blev totalt ca 10 okrt på hela resan (två veckor). Jag är hemskt ledsen över det. Vet att ni så gärna hade velat se lite bilder därifrån, men tyvärr!

Har nu varit hemma i Sverige i exakt en vecka och jag har idag börjat flagna. Hur kul känns det då på en skala? Men skitsamma, blev ändå inge brun så.. (;

Skolan har börjat också. Hitills har den inte varit så skoj, men jag hoppas att det blir någon rolig kurs snart så jag får längta lite efter att åka till skolan.

Saknar vännerna som inte bor kvar här och de i Uppsala. Vill träffa er alla nu!
Kommer för övrigt ner till Uppsala sista helgen nu i September. Bara att höra av sig så kanske vi hinner ses en sväng?!

Om två veckor åker jag ju upp till kusin Sophie också. Ska bli så himla skoj att få se hur de har det uppe i Ö-vik. Längtar och längtar!

Nej, dags för lite middag nu kanske och sedan kommer Sara över en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0