Jobbigt värre att känna såhär!

Fy, vad skönt det ska bli med en ledig helg!
Synd bara att det ska kännas så tomt.
Vad ska jag göra?
Snälla någon, hjälp mig!?
Ska jag vara ärlig nu så mår jag inte så jävla bra.
Som tur är så kan det mesta ju gömmas bakom ett leende.
Jobbigt bara att nära och kära ser på en att allt inte är på topp!

Jag hoppas på att jag ska orka och vilja gå ut imorron.
Får väl se hur det blir.
Kan vara ganska gött att bara vara hemma med mamsen och kika på film också.
Kanske syster Yster kommer också, har inte så stor koll faktiskt!?

Skolan känns piss faktiskt, som det mesta i mitt liv just nu.
Men som Roland i Torsk på Tallin säger: "Efter regn kommer solsken.."
Känns redan mycket bättre..(:

Tack för att du bryr dig Therese.
Kommer snart till stan, stannar i MINST en vecka!
Behöver verkligen miljöombyte!

På måndag bär det av till kusin Sophie i Ö-vik, ska bli skoj att fara till Norrland!
Ser fram emot det som fan...

Kommentarer
Postat av: Therese

Klart jag bryr mig tjejen. Ska bli jättekul när du kommer. Party för hela slanten :D Kramar!

2006-09-15 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0