Typiskt..

Jag och familjen var på Clara´s igår och åt middag. Ingen höjdare faktiskt.
Pappa lagar 100 ggr godare mat.
Fick ett sms av Martin att han tyckte jag skulle ta och komma förbi Fredrik där de satt och åt.
Drog med mig Sara dit. Himlatrevligt när vi kom dit. Jag hade bestämt mig för att ha en vit helg,
men efter någon timme hos Fredrik så blev jag lite törstig.
Jag som skulle ha en mysig hemmakväll med familjen och lite plugg igår.
Det slutade såklart med att jag gjorde entré på Wasa vid 00.30 tiden.
Blev en väldigt trevlig kväll. Efter Wasa blev drog vi hem till Fredrik igen.
Var inte hemma förrän vid 4.30. Så denna dag har varit riktigt seg.
Imorgon bär det av till Falun för lite spännande saker. Blir middag på  Harry´s också.
Övernattning hos Elin, jag och mickpick.

Kommentarer
Postat av: Therese

http://kelekia.blogspot.com/

2006-09-27 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0