Vanlig tråkig onsdag..

Fy vad skolan har varit tråkig och meningslös hitills denna termin. Är en riktig plåga att få lov att åka dit i stort sett varje dag. Lär mig ingenting, blir bara så matt av att sitta och lyssna. Det händer ingenting!

Igår var det lunch med Sara och världens goaste kille Hugo! Han är väldigt charmig. Smälter för den killen.
Kommer fina kort på honom så fort jag orkar ladda över dem från kameran.

Har så länge varit irriterad på att mitt rum sett ut som helvete så igår beslöt jag mig för att göra om lite.
Men när jag satt fart med det så ångrade jag mig ganska snabbt. Upptäckte nämligen att det  var mer att göra än jag hade trott. Fick lov att bära upp en liten hylla på vinden, det gick i och för sig ganska bra, men sen skulle jag ta ner en mycket större hylla som var betydlig tyngre och väldigt otymplig. Men såklart fixade jag det utan en krash. Som tur var!  (: Rummet blev iallafall tillslut städat och möblerat. Så i natt sov jag väldigt gott i detta rum, lite för gott, försov mig nämligen i morse och vaknade 10 minuter innan tåget skulle åka. Men jag ringde då till min goa mamma och fick ta bilen. Tack, tack tack...
Såklart fixade jag ett stenskott mitt på framrutan när jag for hem. Det är nog inte riktigt min dag idag..

Nej, nu ska jag ringa till Sebastian och sedan är detdags för Idol 2006 från Falun... (: ska bli skoj att se om det kanske kan vara lite folk från Mora med.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0