Ännu en sån där lista

Haha, var ni på mickpicks blogg och läste lite nyss och hittade detta tidsfördriv som jag kopierade för att ha något att göra en stund framöver.. (:¨

10 favoriter:
Färg: Svart
Mat:  Pappas
Band: Blandat
Film: Romantiska komedier, någon som är förvånad?
Bok: Chicklit (: 
Sport: Lär väl svara racing.. (: 
Årstid: Våren, när den börjar bli lite varmare.
Veckodag: Fredag eller lördag, det beror på om jag jobar lördag eller ej.
Glassmak: Är inte så där jätteförtjust i glass..
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör: Irriterad, pga envis förkylning
Smak: Suranappar
Kläder: Adidasbyxor från -99, fårskinnstofflor, SMSC-munkjacka och snoopylinne. Snyggt!? Inte för femöre.
Bakgrund: Tv:n
Nagellack: Glansigt
Tid: 11.25
Omgivning: Kuddar och täcken
Irritationsobjekt: Förkylningen

8 första:
Bästa vän: Sophie
Screen name: ?
Husdjur: Gurra, en rottweiler
Piercing: Öronen, annars naveln.
Förälskelse: Carl-Adam när jag var typ 3 år.
Musik: Mora-träsk
Bil: Har ingen än.
Kyss: Inte en aning.

7 senaste:
Alkohol: Jordgubbscider vid 01.40 i söndagsmorse, riktigt äcklig och söt var den.
Mat: Pizza, igårkväll
Dryck: Cocacola light
Biltur: När jag och lillebror hämtade bilen igår eftermiddag
Kyss: Förra lördagen när Seb kom hem
Spelad låt: Cheek to cheek
TV-program: Nyhetsmorgon i morse

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej nej.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Hallå, pappa är ju polis.. (:
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja.
Kysst någon du inte känner: Ja.

5 nej tack:
Kläder: Bohem
Mat: Ägg
Musik: Hårdrock
Dryck: Öl.
Personlighetsdrag: Otrevlig, Överdriven

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Middag hos mormor, kikade på hockey, städade kassaskåpet och umgicks med farfar.
Du kan höra just nu: Tv:n i vardagsrummet, fläkten i datorn, bilarna på gatan och barnen nere på gågatan som skriker.
Du inte kan leva utan: Pengar, godis, kärlek och vänskap.
Du gör när du har tråkigt: Promenerar, ringer folk, bloggar och drygar mig mot alla i min närhet.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Sophie, Therese och Caroline.M
Du tycker om: Familj, Sebastian och vänner
Du inte gillar: Vill inte hänga ut någon här..

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår!

1 önskan: Att allt ska bli bra för mina nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0