Äntligen

Nu ska jag få vara ledig i hela två dagar och hinner då åka ner till Uppsala i ett dygn.
Åker med tåget vid lunchtid imorgon. (:
Ska bli så skönt att börja morgondagen med en sovmorgon, sen pallra mig ner på stan en liten snabbis och fixa några ärenden och sedan är jag på väg. (: Härligt att komma härifrån en liten sväng iallafall.
På fredag får jag sällskap på tåget hem också. Min lilla söta farfar ska åka hem till oss och jag lyckades få platsen bredvid honom så det blir skoj. Så himla trist att åka tåg, särskillt när det är mörkt ute.

Idag har det varit jobb för min del. Direkt efter jobbet for jag ut till lilla Hugo för han hade ett års kalas. Han hade fått en massa fina saker. Gissa om jag blev chockad när jag kom in och Hugo kommer gåendes, helt själv, mot mig när jag kommer in genom dörren. Det var hur skoj som helst att se.. (:

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0