Dagen idag..

Vad är det som händer med mig? Jag är trött hela dagarna, men när jag väl ska gå och sova, så kan jag absolut inte somna... S höll på att bli tokig på mig för att jag aldrig kunde vara tyst, men jag hade ju inte sett honom på så länge så jag ville ju bara krama på honom och prata en massa... (:
Så det slutade med att jag la mig och kikade på tv och han med.. (: haha.

Idag har jag, tro det eller ej, joggat lite. Hur skönt som helst, trots problem med andningen. Sen så blev det en liten promenix med Jenny nyss, till Carro bara, för att hämta mina saker sen helgen. Kan vara bra att ha lite kläder hemma.. Fick lov att kika in på OK/Q8 och köpa lite godis också. Filmkväll ikväll...

Imorgon är jag ledig och har planerat dagen följande:

* Morgonpromenad med Jenny
*
Lunch
* Fixa naglarna (:
* Ledig dag

Idag blev det lunch med Anna, Sara och HugoHelmers. Började trevligt, men fick sen en lite mindre rolig avslutning på lunchen. Hugo är iallafall världens sötaste unge.. Tro mig!


Kommentarer
Postat av: Caroline

här e min nya! så nu kan vi följas åt igen!=) Tycker om dej, hoppas naglarna blev bra!

2007-04-25 @ 15:15:44
URL: http://cjmora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0