Det gick ett tag

Jag lyckades motivera mig själv till att skriva lite på mitt examensarbete.. Så nu är iallafall min inledning nästan klar. Så himla skönt. Men jag kan lova att mitt arbete kommer gå till historien som det kortaste någonsinn... Vet ju hur det var på gymnasiet, då skrev jag det lite snabbt helgen innan det skulle lämnas in.. Och det vill jag inte göra om. .(: Jag lyckades skriva lite genom att intala mig själv att om jag engagerade mig lite och det blev bra, så skulle jag få köpa mig en liten godispåse ikväll.. Så nu ska jag åka bort till OK/Q8 och köpa något gott, sen har jag lovat Seb att hjälpa honom med lite arbete. Så det är väl lika bra att åka dit och fixa lite då. Trots att jag antar att det kommer bli ganska sent.. Men vad gör man inte då.. (:

Imorgon ska vi ha klänningkampanj på Lindex, utvalda klänningar för 199:-, passa på. Så jag ska ha en blå-aktig sak, som jag inte hade satt på mig i vanliga fall. Men jag tror att det kan bli ganska bra ändå.. Jag ska försöka att hinna lägga upp bilder på det imorgonbitti, innan jobbet. Vi får se. Det beror ju på hur länge jag väljer att snooza.

Nej, dags att sätta fart så att det inte blir en så sen natt..


Kommentarer
Postat av: caroline

du är ännu sötare vännen =) godnatt

2007-04-26 @ 21:17:46
URL: http://cjmora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0