Nytt och snyggt..

Idag har jag varit och fixat naglarna och blev väldigt nöjd. Gjorde ingen förlängning, utan byggade bara på mina befintliga och gjorde fransk manikyr. Om ni är sugna på att göra det samma kan ni gå in här för att besöka Elins hemsida och få lite information..

När jag kom tillbaka till Mora så blev det en sen lunch med Jenny. Ajdo kikade förbi en sväng och även Anna med vän + bebis.. Såklart lyckades ju jag med att paja något i ryggen när jag skulle resa mig upp från stolen på Helmers, så nu kan jag knappt böja mig.. ): Men men... Får se hur det blir med min spinning imorgon.

Efter en sväng på stan så blev det en längre promenad med Jenny och Caroline (som för övrigt har bytt bloggadress). Skönt att få röra lite på sig... Men jag och Jenny gick faktiskt en timme i morse också, nöjd över det är jag allt! (:

Nu väntar filmkvll med S. och förhoppningsvis tar han med sig något gott.. Helt i medicinskt syfte alltså.. (:

Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för promenaden vännen!
Ha en bra dag på jobbet..!
puss!

2007-04-26 @ 09:49:20
URL: http://cjmora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0