Paniiik!

Kom just på att om mindre än en månad så ska jag vara klar med mitt examensarbete...
Känns inte sådär jättebra, med tanke på att jag knappt har börjat.. Eller nej, nu överdrev jag. Jag har börjat lite smått, men inte klar än på långa vägar..
Hmm..
Borde verkligen ta mig i kragen och sätta igång. Men det finns jämt en massa annat jag känner att jag behöver göra..
Exempelvis sitta här och bara kladda ner en massa bokstäver.

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna motivera mig att köra igång med arbetet.
Snälla ni som läser detta, HJÄLP MIG!!
Kom med bra tips på hur ni brukar gå tillväga när ni inte är ett dugg motiverad till att göra saker som MÅSTE göras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0