Påsken är över..

Jaha, då var ännu en högtid över då..
Men det har varit himla skönt med en massa ledigt.
Här  kommer en liten rapport över vad jag har pysslat med:

Torsdag
Åkte ner till Uppsala. Sprang i lite affärer samt tog det lite lugnt.
Utgång med Stellan, Etage och bowlaget. Jag var helt bäst och gjorde en del strikes. (:

Fredag
Åkte ut till Carro i Örsundsbro och hälsade på lite. For in till stan och till Gränby för att shoppa lite.
Men det resulterade bara i ett par skor. Men nöjd med dem är jag! Jag och farfar tog sista tåget upp till Mora.

Lördag
Jobbade 8.30 - 14.15. Hem och byte om innnan det var dags för påskbuffé på hotellet med familjen, farfar och mormor. Efter lite mat bar det av upp till Nina och efter en stund öven bort till TP. Utgång på Wasa, där det var en massa trevliga människor. Längesen det var så trevligt tror jag.. (:

Söndag
Pizza med lillebror. Promenad bort för att hämta bilen på Tingsnäs, lillebror följde med, så vi drog ut och åkte bil ett tag. Promenad med Jenny i det vackra vädret och sedan påskmiddag hos mormor. Sen var det inte mycket kvar av dagen förutom lite hockey då... Justja, jag hann ju med att städa ur mitt kassaskåp. Slängde hur mycket som helst... Skönt!

Idag har jag inga planer. Eller jo, jag tänkte ju försöka skriva lite på mitt examensarbete, men vi får väl se hur det går. Känner jag mig själv rätt så kommer det nog inte att gå så bra.. (:

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag kommer aldrig börja med det där arbetet jue. Kommer bli i sista stund!

2007-04-09 @ 12:17:07
URL: http://ingenstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0