Ryggskott..

Egentligen skulle jag ha varit nere på gymmet nu och laddat inför 60 min spinning, men p g a ryggskott så fick min kära pappa hoppa in och ta min spinning istället... Jag som hade sett fram emot att köra spinning idag, så himla typiskt! Jag känner liksom ett visst behov av att träna lite. Beach 2007 börjar ju närma sig mer och mer..  \: Illa!
Men men , inte mycket att göra åt.

Idag har det som vanligt varit jobb för min del. Slutade 16 och gissa om det var skönt.. (: Det var ju egentligen bara för att jag skulle ha hunnit i tid till spinningen, men ändå. Jag kan ju inte rå för att jag fått ont i ryggen och inte ens kan sitta på en cykel...

Inga planer för resten av kvällen. Middag med familjen och kanske filmkväll med Seb. Vi får se. RIngde honom när jag slutade, men som vanligt har han en massa att stå i... \:

Valborg vet jag inte riktigt hur den ser ut än.. Har inte riktigt bestämt mig p g a vissa omständigheter. Men det är ju ändå några dagar kvar tills dess.. Jag hinner ju. Det bästa är ju att jag inte alls behöver bry mig om boende, så det kvittar ju om jag bestämmer mig dagen innan, det blir ju inga bekymmer för någon annan... (: Men jag längtar bra mycket efter min lägenhet. Den är så himla mysig, särskillt nu när det börjar bli varmt och skönt ute och man kan spendera lite mer tid på balkongen.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0