Typiskt

Jag blir så himla irriterad på mig själv ibland...
Hur j*vla klantig kan man bli?

När min favorit grabb äntligen kommer hem i tre dagar, hur kan jag då lyckas gå och få världens förkylning?
Såklart att inte vi kan ses då, han har ju premiär på måndag och då måste han ju vara frisk.
Så det kändes, för min del, bortkastat att han kom hem till Sverige.

Imorgon är det 1 års kalas hos Hugo. Får se om jag kan åka överhuvudtaget, med tanke på hur snuvig jag är.
Lär väl åka dit med hans paket iallafall... ( :

På torsdag bär det ju av till Uppsala också. Ska åka ut till Carro och pyssla om henne lite, men det hänger ju på om jag kan låna farfars bil. Tänker då inte åka buss, det tar alldeles för lång tid... Sen ska jag ju träffa Stellan en sväng också. Himla skoj att han kommer till Sverige, vi ses ju inte allt för ofta direkt.

Nej, dags att sätta lite fart. Ska iväg och jobba kl 13 och har lite saker att pyssla med innan dess..

Ha en trevlig dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0